Var ett tag sen jag skrev , hehe .

I fredags drog jag o mamma till karlstad till mina kusiner . Dennis skulle egentligen också hängt med men han hoppade på fel tåg men det stod gbg på tåget :( Surt .

I lördags blev det massa shopping :) heheh ! Hittade 2 skjortor , 2 tjocktröjor o ett par jeans leggings :) Nice !
Sen efter shoppingen stack vi hem till kusinerna , sen efter drog vi till mina sysslingar det va kul :) Heheh

I söndags skulle jag åka hem vi 1 men jag bokade en ny biljett o den blev 6 ;) Heheh ! Tog det bara lungt .

Måndag : Va det bara chill , stack hem till frida o kollade Sverige - Spanien . Sverige vann , hehe !

Tisdag : Jaaaaaaaaaaaaag & Deeeeennis har 2 år <3<3<3<3<3<3  Hade matte prov gick ganska bra tror jag , blir nog godkänd hoppas ja :D Sen blev det träning , kul träning men ganska oseriös . Heheh

Onsdag : Josse 19 år Grattis gumms ;) Slutade tidigt efter skolan stack jag , josse , rebecka & heidi till thn för att äta kina mat va niiiice :) Blev mätt ganska snabbt heheh (: Sen drog jag till överby där jag skulle möta elena . Vi shoppade litte , hittade ett par jeans o en ROSA tröja . hahahha ! Har ju alltid typ bara svarta tröjor hahahahahhaha . Nu blir det o kolla Sverige - Kuwait .

Imorrn : Ingen träning inställd pga Sverige matchen . Sverige - Kroatien :)

Fredag : Åker till dennis , ska fira våran 2 års dag :) <3<3 Ska bli mysigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0