Trööööött

Idag var jag och Frida ner i Råda o kollade veteranderna som spelade handboll , heheh . Det gick ju inte så bra för mellerud men HAHAHA.Annars har jag inte gjort så mycket pluggade litte när jag kom hem och käkade ;)  Bruuuuuuuur ringde mig förut o sa att hon var i Sweden heheh jag trodde hon skojade men det gjorde hon inte heheh , Kul fan ska chilla med henne imorrn ;) Blir o kolla handboll imorrn , kan inte vara med o spela för har sjuk"/. Annars blir det bara chill imorrn , heheh . På måndag ska kollektionen vara inlämnad så ska ta en sista titt på den imorrn :) heheh . Men det var allt för mig idag =) Pzzzzzzz ;)

Kommentarer
Postat av: bato

brateeee va händer me din blogg :D hahaah.

klart jag var i sweden ba gdje cu bit ;) <3

2009-01-11 @ 22:12:28
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: sundjer bob

värsta goa bloggen

2009-01-19 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0