Trött !

Jag är trött på allt skit just nu . Skolan tar fan kol på mig , på onsdag ska vi ha nationella prov i svenska B den muntliga delen och hej jag har typ inte ens börjat :( Skiiiiit !!!!!!!!!! Det känns som det bara är massa inlämingar nu innan studenten PALLA! Läslogg i svenska , filmrecension, religion hemmaprov, matteinlämning, balklänning, studentklänning , övningar, Projektarbete, Fackteckning . Och det är bara 25 skoldagar KVAR!!!!! Hur i helvete ska jag hinna ?????? Lärarna bara klart du hinner , lätt för dem och säga . Dem bara du hinner sy en klänning på 2 dagar . A eller hur hahhahahahahahha ! Dem är roligt !

Saker jag längtar till :

[  ]  Studenten

[  ]  Balen

[  ]  Körkort

[  ]  Flytta till Helsingborg <3

[  ]  Turkiet med Dennis , Adri och Dali : )

[  ]  U-21 i Malmö Serbien - Sverige




        // Caakii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0